Klippning :)

Trodde inte den skulle bli någon klippning men det blev det endå,
pappa sa att jag fick pengar så det var skitbra :D Tack pappa <3
Behövdes verkligen, håret känns som nytt.
Hon klippte upp det och klippte till luggen.
Klippte också bort mycket av det bruna så nu ser man
ljusa slingor man inte kunde se innan.

Annars, var i skolan sen var jag & Sara och fikade på Madde's.
Gick in på gina och kollade lite, köpte också pressent till mamma.
Hon fyller år idag, Grattis mamma :D <3

Annars har jag inte gjort så mycket, Dan kom precis när jag kom
runt om hörnan, så vi har umgåtts lite, min älskling. <3<3<3
Han gick vid halv 7, han var nannig :( Är han ofta nuförtiden..

Vet inte vad jag ska göra riktigt, kanske gå bort till Jessica.
Får se hur det blir. Känner mig slö faktiskt..
Har iofs studiedag i morgon så får se :)

Skriver kanske mer i morgon, trevlig kväll!

Håret :)  Baksidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0