La di daaa !

Har inte skrivit på några dagar, glömt bort.
Eller inte haft tid, ja nått av det iaf :)

I lördags var jag ju hos Farmor,
god mat och så. Skojjsigt :)

Mötte sen upp Sara när jag var på väg därifrån
så gick vi inom mig och lite så.
Sen upp till Sara och börja dricka lite.
Sen kom lite fler folk och det var nice.
Det var kul och så. Förutom att klant-Sara
spillde rödvin på mig och mimmi, bild kommer nedan.
Hahah. Jaja som det kan gå :P
Stanna rätt länge, sen hem och sov :)

Igår så var jag bara med Sara i stort sett hela dagen,
fram och tillbaka överallt haha .
Slutade med att vi satt hos Sara och softade,
gick väl hem vid halv 1 kanske ?!
Sara tattuera sig också förresten, första :)
Blev jättefin fast nu vill hon bygga nått mer vid
den, haha. tokmajja ! Mimmi gjorde också :)
Fast den har jag ingen bild på. Jättefin den med.

Idag har inte hänt så värst mycket, mamma kom hit vid 1.
Har pratat om festen och ringt runt till alla. Så det blir bra !

Snutte kom också, gosa lite men han var så trött så han
gick hem :( Min ÄLSKLING !!! Ska träffas i morgon :D

Så har nyss duschat och ska äta lite sen ska jag tralla bort
till Jessica :) Nellie fick astmaanfall inatt så dom fick åka till akuten
med henne, hoppas det blir bättre :(

Här kommer lite bilder iaf, blir bara några :)

Jag & Mimi kämpar med rödvinet på byxorna :P     Sara sjunger för full hals :D
Roy gaddar Sara :)     Såhär blev den :) 

Kommentarer
Postat av: Jennica

Haha Ser att Sara brister ut i sång, varför har hon inte lagt upp den bilden på sin blogg..

2009-04-13 @ 19:42:45
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Inte fan ringde du till mig inte..:@

2009-04-14 @ 19:55:04
URL: http://drummla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0