Långfredag !

Dagarna känns så korta nuförtiden,
kanske bara för att det är så ljust ute så långt in på kvällen?!
I vilket fall som helst så är det jätteskönt !

Idag har jag varit i Pia's, Jessicas mammas koloni nästintill
hela dagen, där har varit massor med folk och ja,
det har varit jätteskojj. Har en massa foto också men har glömt
min kamera hemma hos Jessica så får lägga in dem en annan dag :)
Har iaf suttit och stekt i solen och det har varit jätteskönt.
Sen gick vi hem till Jessica och jag hjälpte till att städa undan lite
och diska, skönt att kunna hjälpa till med något :)
Så det har varit skojj idag!

Har börjat umgås lite med Jessica nu,
Sara fick med mig ut en dag och det känns roligt.
Pratar lite på msn och det är skönt faktiskt.
En vän till är bara roligt. Så förhoppningsvis kommer detta
till att fortsätta. Skojj skojj, vi har egentligen så mycket
gammalt att prata om, men det kommer med tiden :)

Har varit mycket med Sara också, en god vän.
Som vanligt har vi alltid skojj tillsammans och
ja, vi kan prata om allt och inget, skönt är väl det!

Saknar min snutte nu, skulle egentligen träffat honom ikväll, tror jag?
Men han har gått ut så det får väl bli på söndag kanske..
Min älskling <3

I morgon blir det påskmiddag hemma hos farmor,
skojj skojj. God mat och trevligt umgänge :)

Slänger in några bilder från dagen :)
Fick ingen ensambild på Nellie för hon kom och försvann som en vind :P

Jessica, Nellie & Sara :)  Jossan, Pia, Jessica & Nellie :)  Nilo i gungan :)
Jessica :D  Lille Nilo, sötaast :D 
Jossan, Nilo, Jessica, Ray & Nellie!  Sara :)  Jossan, Nilo, Heidi, Verona & Pia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0