Några dagar sen..

..jag skrev sist, har inte tänkt på det.
Gick upp nu för 20 minuter sen, skulle på studiebesök
i Lund på Humanus. Men Sara ringde till Karin och
hon sa att vi behövde inte, orkar inte skriva mer om det..

Nu i dagarna har jag mest varit med Sara, varit rätt mycket
hemma hos Jessica också och det är ju alltid skojj :)

Däremot inte varit så mycket med min älskling,
men i morgon ska jag nog det, kanske i kväll också :)

Så nu börjar jag i skolan kl 09:40, skönt.
Har massor som behövs göras..

Efter skolan hämtar Jessica, Pia & Jossan upp oss,
då bär det av till Center Syd. Hade heldre velat åka
till Väla men ja, får bli en annan gång :)

Annars, hmm..

Körkorter inom räckhåll, ska bli klar med teorin,
har bara några få körlektioner kvar.. Skönt att få det
överstökat så man kan focusera lite på annat!

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe.
Ha en bra dag, för det ska jag :D
Tooooooooodels!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja dom säger ju att det är kul :D Så jag får hoppas på det.

Jaså? Jag ska också göra min Risk 1 den 5maj =)

Jag kör med Cattis, dudå?

Tilda[email protected]

2009-04-20 @ 08:03:15
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0