Ny dag, nya möjligheter!

Blev inte riktigt som planerat idag,
skrev innan att jag skulle till praktiken,
men jag sket i det, så skrev till handledaren
att jag inte skulle komma, lov är endå lov !!

Så jag mötte upp Sara, Jessica och Sara.A
gick ner till stan och i lite affärer,
köpte milkshake och glass på olivers och lite smått & gott!
Faktiskt trevligt med nytt folk :)

Sen traska jag och kusin Kitty ner till stan igen,
skulle träffa mamma men stanna på vägen och pratade
med min andra kusin en timme ungefär inne på Speakers!
Långt om länge traska vi ner till tycho, Kitty gick efter tio min typ

och jag satt där väl en timma innan Sara & Gunilla hämta upp mig.


Inom till Gunilla en snabbis sen träffade vi Sandra utanför Sara och

gick upp där en sväng. Prata lite och så.

Jag och Sara gick sen vidare till Jessica där mimmi också var,
var jättelängesen jag träffade henne så det var nice :)
Kul att träffa Jessica också. Längesen det med.
Kanske skaffat mig en ny vän ?! Man kan ju hoppas :)

Iaf, kanske ska ta något att äta, inte ätit sen i morse då jag
tryckte i mig två mackor, får väl se..

Ska sitta här och lulla en stund till sen blir det sovdags.
Natti natti ! Toodels !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0