Påsklov !

Längesen jga skrev nu, haft fullt upp med annat,
skolan bland annat och körskolan..
Fått tid till halkan också förresten, på onsdag.
Ska bli spännande och roligt :)

Annars har jag varit lite med vänner och med
min lilla älskling :)

Har fyllt år också för ett tag sen så har haft
kalas både hos mamma och pappa,
trevligt trevligt :)
Fick pengar och en dvd, pressentkort på
systemet och en telefon av pappa :)
Finemang :D

Har varit riktigt fint väder idag så har varit med mamma i stan,
var inne och kollade glasögon till henne, var och delade
en pizza på rhodos och sen tog vi en cider på tycho.

I morgon blir det förhoppningsvis fint väder för jag
och pappa ska till Skånes Djurpark :)
Skojj skojj, varit där många gånger när jag var
liten så de ska bli skojj.

Nu ska jag, pappa och älskling titta på Jeff Dunham,
skit rolig ståupp-komiker :)

Sov gott, hej svej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0