Skånes djurpark :)

Var ju där i lördags med pappa men har inte haft tid till att
lägga in alla bilder och fixa o trixa, men nu är det klart!

Givetvis så körde ju jag dit, och hem.
Gick finemang. Kläm på allt nu och det är skönt.
Tog väl 50 min att köra dit, likadant tillbaka.
Men träning, träning.. Wondebaar :)

Det var jättetrevligt att gå runt där, varit där mycket när
jag var liten och jag fick tillbaka gamla minnen, härligt.

Tog massa foton och bara strosa omkring.
Riktigt härligt väder hade vi också,
gick i kortärmad tröja hela dagen..

Kort sagt, en jättetrevlig dag och vi ska garanterat
göra om det igen :)

Slänger in några bilder, inte för många för de orkar jag inte haha..

Visenter (typ oxe)  Kungsörn  Kronhjort tror jag det var
Älg :)  Rådjur  Vildsvin
Iller  Tvättbjörn  Lodjur
Brunbjörn med ungar  Pappa brunbjörn  Varg
Mårdhund  Bäver  Arg oxtjur
Knubbsäl & Gråsäl som bråkade :P  Bock  Stork
En bock till  Lamm  Ugglor, syskon :)
Pappa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0