Torsdag..

Orkade inte skriva igår, knappt idag heller men det får gå.
Är så himlans trött nu så det känns som om mina ögon ska
stängas vilken minut som helst..

Nåja, igår så var jag hemma hos Jessica i stort sett hela dagen,
träffade min älskling också på kvällen och han nanna här.
I morse blev det ingen skola, likaså i morgon.

Idag har jag också varit hos Jessica rätt länge,
var nere i stan också mellan 12 och 4 ungefär.
Byggde på naglarna kl 3 och innan dess hann jag
träffa Sophie och Emelie, och sedan mamma.

I morgon ska jag bara slappa och vara med mitt hjärta.
Ska bli så skönt och bara ha en mysdag med snutte.
Älsk <3

Orkar inte lägga in bilderna i datorn nu så får bli en
annan dag.

Godnatt & Sov gott, skriver i morgon om jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aha okej. Ja, snart! Har bokat tid till Risk 1 nu, och sen har jag halkan & sen klar i princip. Meeeega skönt! Hur mycket har du kvar? :)

2009-04-16 @ 23:34:25
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0