Gäääsp!

Blir ett kort inlägg ikväll, är trött och fruktansvärt seg.
Värmen som tar kål på en antar jag..

Annars är allt bra här. Städat idag.
Skönt att det är gjort nu..
Sen kom pappa, han hade hämtat kebabrullar
och så va han snäll och hämta upp Dan också :)

Så snutt ligger inne i min säng och vilar,
han är alltid trött tycker jag :)

Jag sitter i soffan i vardagsrummet,
ska lägga över en film på usb så vi kan
kolla på film på mitt rum :)

Väntar på kladdkakan som är i ugnen nu också.
Ska bli svinigt gott..

Oj, nu buffa det i magen igen,
Oliver är en livlig krabat :P
Känner honom varje dag nu.
Så myysigt <3
Jag tycker magen växt lite också.
Eller så är det bara jag haha..

Som sagt orkar inte skriva mer nu,
skulle ju lagt in om vad som hänt i v.20 igår
då jag bytte men jag skriver om det i morgon,
så slänger jag in en bild då också :)

Ha en trevlig kväll. Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0