Idag har..

.. jag inte gjort så speciellt mycket,
träffade Sophie och gick ner till stan.
Skulle in på apoteket och köpa handsprit
men det var slutsålt (?!)

Sen tralla vi vidare till Gina,
sophie skulle hitta outfit till ikväll.
Hittade inget där så gick vidare,
sen hitta hon en jättefin tunika inne på
Olofssons. Sen tog vi bussen hem till henne
och spela kort och lite sånt.

Hon kände lillfis också, haha hon blev helt
hysterisk nästan på :) Skojjigt!

Vi bestämde att vi ska umgås på tisdag
såvida inget kommer i mellan.
Sitta och snacka och spela spel och sånt mys!

Trallade hem runt 5 och sen gjorde vi mat,
smaskens, tittade också på film.

Tog sen tag i all tvätten, så nu står där en svart
sopsäck i hallen som ska upp på vinden tills vidare.
Massa kläder jag inte kan ha längre nu..

Sen la jag in allt mitt i garderoben och la in
lillfis saker i hans byrå :) Snuffis ♥

Nu ligger jag i sängen med datorn och lullar,
han fick precis värsta rycken och börja sparka
och ha sig, nästan obehagligt så hårt det känns.
Men endå så mysigt, finns inget som kan beskriva..

Spelade såklart in med kameran :)
Så har lagt in den precis och ska titta på den nu.

Ska sitta vid datorn ett tag till sen blir det väl sängen,
Ikea i morgon ju :) Ska bli skojj. Får se om jag kommer
hem med något.

Trevlig kväll! Nattii nattii !

♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0