Maaaat !

Sitter just nu i soffan, precis tvättat av potatis och
satt på spisen, grönsakerna likaså.
Pappa håller på och ska steka upp köttet nu,
sen är det bara brunsåsen som ska göras,
men det går ju rätt så snabbt.

Sen blir det maaat!!
Fyfasen vad hungrig jag är.
Spydde lite innan haha,
gör det när jag inte får mat när jag är
hungrig :P Nåja.
Blir iaf kött med potatis, brunsås och kokta grönsaker,
och äppelmos, gelé och inlagd gurka till det :)
GOOOOOTT!!

Snutt kommer vid sju, så ska bara ta det lugnt,
känner mig inte på topp. Lite spänning i huvudet
och känner mig slö. Så blir att bara jäsa ikväll.

Allt gick bra på MVC igår,
ska få hemskickat remiss och sen får vi se

om det behövs göras något åt det

(om jag nu har arv och så)

men det återstår att se.


Var nere i stan innan och fikade med
gravidgänget :) Snacka lite och sådant,
alltid trevligt att komma ut och umgås lite! :)


Nu ska jag förbereda så det bara är att hugga

in när maten är klar. Smaskeeens!


Trevlig kväll! Tuudels!


(Slänger in en bild jag tog för exakt en vecka sen)


Kommentarer
Postat av: linda

Hahaha gravidgänget, skrattar varje gång jag hör de :P

2009-08-14 @ 12:58:15
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

awwe, lilla magen har växt mycket nu när jag varit borta denna veckan. Skoj! Min lille pojk där inne, haha ;D Nu får han komma ut snart. Hoppas vagnen var fin! LOVE U

2009-08-17 @ 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0