Promenader och köttfärslimpa :)

Jaou, var nere i stan och träffade "gravidgänget"
faktiskt trevligt att träffas på riktigt.
Fika och gick en dundrandes massa idag.
Massa prat och massa skratt.
Riktigt roligt faktiskt :)

Har ont i fötterna nu så mycket som jag har
gått idag. Måste fråga om det i morgon när jag
ska till mvc. Ska ta blodprover och ta blodtryck.
Känns som att något är fel.
Är så fruktansvärt trött på morgnarna,
mår piss dåligt och är yr och svimfärdig.
Kan vara till långt ut på eftermiddagen.
Är inte alls roligt, så den som tror att det är
en dans på rosor att vara gravid kan jag personligen nu
tala om att det är det defenitivt inte!

Nåja,
efter alla promenader så träffade jag Madde,
satt där uppe och snacka lite sen gick vi hemåt mig.
Milton följde med :P
Vi gjorde köttfärslimpa med nypotatis, gräddsås och lingon.
Kom på när maten var klar att jag hade glömt köpa lingon
så vi tralla bort till jg's snabbt och handlade :)
Träffade Sara på vägen och tog en cigg och snacka lite :P

Sen hem och åt, fan vad gooott det var!
Madde gick för ett tag sen, Mika kom nedanför och vi snacka
lite skit :)

I morgon blir det till att städa ordentligt här hemma när jag
kommer hem från mvc, behövs verkligen..

Nu ligger jag bara i soffan och segar.
Funderar på att gå och lägga mig om en stund,
känner mig riktigt trött och mår inte så bra.
Går väl över..

Godnatt & Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Wioletta

Jag tro du lider av Järnbrist.

för så var jag med känndes som jag skulle falla ihop som en sten. som sagt prata med dom på mvc så kollar dom om du har järnbrist.

2009-08-07 @ 11:34:24
URL: http://wioletta.blogg.se/
Postat av: sara

Tack så mycket! :D Ja, jag vet. Jobbigt för dig i värmen! Men snart kommer nog kylan igen, och då blir det lite svalare. Men det är då vi klagar på att det är för kallt :D Men ska faktiskt bli skönt att burra in sig i en härlig vinterjacka, med halsduk och vantar och såklart våra berömda uggs, mina ligger långt nerpackade i en kartong :D

Haha! Nu har jag iallfall fixat klart, packar i morgon, pallar inte idag. Helt slö. :/ Men vi hörs när jag kommer hem, håll ställningarna nu ;D Så ses vi när jag kommer hem igen!! Love u <3 Ta det lungt med lilleman ;)

2009-08-08 @ 23:34:44
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0