Städ och ont ..

Jaou, städat hela mitt rum idag,
dammsugt och torkat av och det ena med det tredje.
Tömt mitt datorbord och hämtat ned byrån jag
ska ha bebiskläderna i, så nu står den på plats.
Har inte orkat lägga ner kläderna än men ska
göra det i morgon. Har också flyttat in min soffa till
pappa så nu är där mkt mer plats på mitt rum.
Har ställt mitt soffbord där soffan stod innan
men den blir ersatt av spjälsängen när vi varit
iväg och handlat den :)
Som blir av på söndag i stället för lördag :)

Nu är iaf lägenheten städad, ska fixa lite mer
i köket i morgon men annars är det klart :)
Skönt. Har hållt på hela dagen och det märktes
mycket väl innan...

Har haft så ont i magen, riktiga kramper och
sammandragningar, blir ju en helt annan belastning
på kroppen så får tänka på det framöver och ta det
lugnt. Gick på kvantum innan som en kratta,
lutade mig på kundvagnen och kunde knappt
gå rakryggad. Riktigt jobbigt.
Då och då spände det till riktigt på nått konstigt
vis, kan inte riktigt förklara. Men nu har det släppt
efter jag tagit det lugnt sen vi kom hem.
Fast nu har jag ont i ryggen i stället, kan inte luta mig
framåt för då känns det som någon hugger mig i svanken
och nedåt. Det är inte lätt men det är värt det ♥

Nåja, sitter här nu i soffan och segar.
Ska bara ta det lugnt ikväll och kanske titta på en film?!
Får se :)

Ska eventuellt till Malmö och lämna prover på sjukhuset
på måndag, beror på om pappa kunde ta ledigt.
Inge kul att åka tåg dit, och hitta sjukhuset för det första?!
Och sen tåg hem igen, inte när man känner sig som en val.
Nej tack :P

Tog bilder på rummet nu, ursäkta dammsugaren som jag inte
orkat ställa ut än :) Trevlig kväll. Nattii !

Spjälsängen ska vara
där soffbordet står nu :)


Byrån redo för bebiskläderna :)


Vårt lilla hjärta ♥


Badbollen ♥

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag..Tyvärr har jag inte flera såna att dela med mig..men kanske kommer det..Dikten har jag googlat fram & fal för den direkt så det gör inget att du tog dem med..Ha en skön fredag.kram

2009-08-28 @ 11:39:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: cissou

Skönt med ny städat:)

Dock jobbigt att ha ont :(

2009-08-28 @ 12:11:39
URL: http://cissou.blogg.se/
Postat av: malin / UngTvillingMamma

Svar: mjo med förståndshandikappade på disko=)..ler haha Mjo men just nu e min kamera sönder:( Så kan ej ta några bilder.Sen har jag ingen kabel till min Mobil^:( haha!.Men ska försöka fixa så jag kan ta bild=)...

2009-08-29 @ 12:13:05
URL: http://saramalintherese.webblogg.se/
Postat av: Vilma

söt blogg!

just nu har jag frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga eller fler! kram<3

2009-08-30 @ 12:55:08
URL: http://healme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0