Tisdag, middag och filmkväll :)

Ska strax hoppa in i duschen och fila fötter och peela lite :)
Ta en riktig långdusch..

Sen ska jag fixa till mig lite och klä på mig,
ska ju som sagt träffa Madeleine (Dans syster)
och hennes två kompisar.

Ska bli roligt men samtidigt lite nervöst,
ska mötas upp utanför Hemmakväll kl 7.

Sen blir det lite middag hos Madde och sen
film med onyttigheter :)

Går säkert bra men är alltid lite nervös innan
sånt här. Haha . Nåja, skojj!

Skriver kanske mer ikväll när jag kommer hem,
annars skriver jag en rad i morgon.

Trevlig kväll & eventuellt God natt :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Inte behövde du vara nervös:-). Så farliga var vi inte hoppas jag haha. Men det var himla kul att du kom, så det får vi göra om nån gång! Du och Oliver får ha det så bra sålänge!:-) kram kram

2009-08-05 @ 23:27:51
Postat av: Jossan

Det är Jims nya valp.. söt än sålänge, synd bara att min bebis ska bli ett monster sen :(

2009-08-08 @ 21:47:39
URL: http://tussss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0