Tisdag :)

Har precis varit inne och duschat och klätt på mig,
kvittar nästan vad man tar på sig nuförtiden för man
känner sig alltid som en strandad val :P Haha..

Ska strax tralla iväg till MVC och träffa läkaren där,
vi skulle kolla om jag hade arvsanlag från mamma
ang. blodproppar. Så får se hur det går, uppdaterar sen.

När jag är klar där ska jag traska ner till stan och möta
upp mamma, sen ska vi gå i affärer lite och kolla runt :)
Kanske en liten fika också?! Vi får se :)

Sen blir det nog att möta upp Dan,
så vi ska ha lite myskväll i dag :)
Ska också försöka göra någon god
pastasås senare. Återstår att se hur den blir :)

Nej nu måste jag föna håret lite, annars ser jag ut som
ett kvastskaft när jag kommer till MVC, hahaha..

Ha en bra dag, hoppas värmen inte blir olidlig :P
Toodels!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad glad jag blev att jag hittade hit (: Vilken underbart vacker mage, guud jag blir helt rörd !! Och en pojke!!?? grattis !!! du kommer blir världens bästa mamma !!! puss.

2009-08-11 @ 19:52:58
Postat av: Cecilia - Bebis i december <3

Tack :D



Har du något nummer man kan få tag på dig?

Skulle vilja prata och så :)

2009-08-11 @ 22:17:22
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0