Ännu en dag har gått..

Torsdag idag, smärtan i käken ger inte med sig, värre idag än igår.
Gnäller kanske men fyfan det gör riktigt ONT !

Nåja, var och körde idag, beröm beröm :)
Ska köra enkelriktade vägar nästa gång samt den stora rundellen
vid infarten och där. Sen är jag nästan klar med stadskörning sa hon.
Lugn och bra översikt osv. Alltid kul med uppmuntrande komplimanger!
Så ska ta tag i teorin ordentligt nu så jag kommer nånvart med den.
Går det i denna takt är det definitivt körkort innan sommaren. Woho !

Var hos mamma och färga hår samt noppa ögonbryn efter körningen,
Finemang! Sara kom förbi en stund också. Sen hade vi följe hem :)
Kallt som satan ute..

Ska äta bakad potatis idag, gött! Dem är i ugnen och ska bara blir klara,
röran är klar och står i kylen, mitt eget recept ;) Smaskens!
Diskade nyss också. Lika bra, ska dammsuga också senare.
Och plugga klart det sista så det är klart innan sportlovet !

Nu ska jag titta lite tv och tända ljus, snutt kommer om ett tag också
så blir väl lite mys ikväll :)

P.s Har världens bästa PAPPA <3
Mamma också förresten :D

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0