Bak !

Har bakat idag, chokladkaka med glasyr, skulle varit cocos också
men hade ingen så fick bli utan. Jag, pappa och Sophie tog vars en
smakbit innan och den var jättegod :)

Kollat lite på film med Sophie nyss, men hon är ju sjuk
så hon har somnat nu. The great life of Benjamin Button.
Han föds gammal och blir yngre ju äldre han blir.. Jättebra det vi såg.
Varar i 2 timmar och 45 min. Kolla väl en timma ungefär.

Nu är snutte på väg hit, han ville komma innan men då sa jag vi skulle
titta på filmen, nu har Sophie somnat endå och annars orkar han inte komma.
Han skrev nu och sa att han var uttråkad och att han skulle börja gå.

Måste plugga också. Instuderingsuppgifterna till svenska b ska vara
klara i morgon. Så ska börja med det när Sophie gått.

Sen blir det bara att ta det lugnt. Skriver mer i morgon, tjingeling !


Kommentarer
Postat av: Sophie

jaa stackars mig :D haha

2009-02-03 @ 21:21:50
Postat av: Sophie

jaa stackars mig :D haha

2009-02-03 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0