Film & trafikskola!

Jaou, kört idag med trafikskolan, gick jättebra.
Kört lite överallt idag, ska köra ungefär samma runda
på onsdag och sen nästa gång blir det landskörning.
Så det går definitivt framåt. Ju längre man kommer desto
mer är det att göra och hålla koll på. En utmaning, men det är
så himla roligt så det blir bara lättare då. Köra bil är helt klart
det roligaste jag håller på med nu :)

Har lagat köttfärssås och makaroner idag, blev väl okej.
Pappa tyckte det var gott, och jag tyckte inte det smaka så
värst mycket. Men ja, man kan inte lyckas alltid.

Nu ska jag titta på film med min älskling,
har laddat hem en massa filmer så har att välja på :)
Älskar min snutte <3

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0