Första dagen på praktiken!

Vaknade vid 05:55 av att klockan ringde, var så slut så jag ställde om
klockan till 06:15 i stället, satte igång kaffe och hoppa in i duschen.
Åt en skål med musli och drack mitt kaffe sen iväg till praktiken.

Var väl helt okej, lite mycket dötid så jag blev helt försoffad och trött
men fick gå vid 14:30 fast jag slutade 16:15.. Skönt!

Sov bara 3 timmar inatt så ska försöka sova om ett tag så det inte
blir samma visa som igår. Vilade 2 timmar innan med snutte så
får se om jag kan somna snart, men känner mig riktigt trött i huvudet
så det går nog..

Skulle egentligen kört idag också men jag orkade verkligen inte och pappa
var också trött efter jobb, så vi ska ta en runda i morgon i stället.
Måste inom på fabriksgat. gruppboende också och skriva in två turer
jag ledsagat, så det kommer med i lönelappen, varje slant är varmt välkommen!
Ska också in på Rullians och fråga om det finns en körtid på torsdag,
eftersom det är enda dagen denna veckan jag är ledig så skulle varit bra om
jag iaf kunde kört då. Får hoppas på att det finns en tid!
Skulle eventuellt också träffa Emelie i morgon, var ruskigt längesedan så hade
varit skojj om det blev av, gå en runda och ta igen allt man missat,
en massa skitsnack ungefär, gött :)

Annars har jag bara varit hemma idag, var uppe hos Sara en snabbis efter jobb
innan också, snacka lite och så :)

Sen hem och var med älsklingen, min baby <3
Vila lite sen var han tvungen att gå. Men vi ska ses i morgon igen :)

Måste bara skriva att inatt, runt 02:00 nått så skrev jag ett sms till 118800
efter jag sett på reklamen att man kan skicka in vilken fråga som helst,
så jag skrev: Kommer jag och Dan vara tillsammans länge?
Fick ett svar efter drygt en halvtimme: Ännu har ingen lyckats skåda in i framtiden,
inte heller vi på 118800. Men om ni respekterar varandra och älskar varandra
kommer ni vara tillsammans länge. Mvh 118800.
Haha, tyckte det var lite lustigt, men det stämmer nog :)

Tänkte skriva lite loggbok nu också innan jag stänger ner så det blir gjort.
Ska ju skriva en sådan vid varje praktik, så lika bra att ta tag i det så det inte
glöms bort, blir lätt så annars.
Nåja, nu avrundar jag, gäääsp. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0