Fredag ..

Var i skolan, hade egentligen fått ledigt eftersom jag egentligen
skulle till läkaren, men blev ombokat igen så gick dit endå..

Efter skolan träffade jag mamma och fick pengar som jag skulle
köpa körlektioner för, så traska till trafikskolan efteråt.
Anna hade en ledig tid 40 minuter efter jag kom dit så jag skrev
ett pärmprov sålänge, varje pärm har 50 frågor och man får ha 6 fel,
fick 40 så klara det inte men fick endå beröm för många klarar inte
ens hälften första gången :) Så får träna lite extra :)
Körningen gick finemang och det går framåt.
Men måste verkligen ta tag i teorin så blir allt bra,
om jag skulle ligga jämnt med körning och teori så skulle jag
egentligen redan ha gjort alla 6 pärmproven, så får snabba mig med det.

Har bara varit hemma sen resten av dagen. Tittat på två filmer och bara slappat.
Gjorde kladdkaka för ett tag sen, blev så sugen på nått gott.
Kunde inte hejda mig. Fy fy, men gott var det..
Mår inte alls bra, värk som fan i kinden och känner mig slö och trött.
Ska titta klart på tv sen ska jag lägga mig.
Kalas i morgon :) Plus ska dammsuga en snabbis och diska upp.
Finemang..

Skriver mer i morgon, Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0