God kväll!

Klockan är snart tio och jag håller på och laddar hem en film som jag & älsk ska se.
Bara mysa och vara tillsammans, en massa gos & filmtittande <3

Var ledsagare innan och det gick jättebra, blev erbjuden sommarjobb också men
har ju redan varit på intervju och tackat ja där så får nog avböja,
synd för trivs verkligen där och tycker om dem som bor där.
Men kan vara bra att få in en fot någon annanstans så får väl vara glad för vad man får.
Ska följa med som ledsagare på tävling på söndag morgon, så ska gå hemifrån vid 9.
Blir säkert jätteskojj :)

Körde innan också, går otroligt bra, lär mig mer och mer varje gång, skitkul!!
Har gått fruktansvärt fort de senaste gångerna och jag känner verkligen att jag
avancerar! Får massa beröm från min körlärare Anna också, uppskattas alltid
och då blir man också mer självsäker och framåt! Längtar till jag ska köra igen :)

Nej nu är filmen klar såg jag, har tänt en massa ljus och ska mysa nu,
ha en trevlig kväll och godnatt !
ÄLSKAR DIG !
Jag & mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0