Natt!

Dagarna går så snabbt nuförtiden, kanske för att det fortfarande är så mörkt
och våren inte kommit riktigt än ? I vilket fall så hinner man knappt gå ur
sängen på morgonen förren det är dags att gå och lägga sig.
Mja, kanske inte riktigt men känns nästan så faktiskt..

Nåja, var på petab innan, eller plantagen som det heter nu.
Köpte två juccapalmer, två svärmorstunga, två grönmix och en flasklilja till mig :)
Blev jättebra, nytt och fräscht!

Sen fick jag ett ryck och börja städa toaletterna, behövdes faktiskt !
Så nu är där skinande inne.

Sen har väl inget speciellt hänt, bara varit hemma.
Tvättat lite och diskat undan.

Brände precis en skiva, får damp alltså.
På datorn när jag sätter i skivan går den hur bra som helst,
men på stereon på låt två hackar den :@ gaaah !
Läser väl annorlunda, jaja . Får väl stå ut haha !

Mja, ska nog sätta i den externa hårddisken och rensa bland allt gammalt
jag hade på den stationära datorn, flyttat över allt till den..
Tar nog ett tag :P

Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0