Onsdag & SMÄRTA !

Ja smärta kan man kalla det, har så fruktansvärt ont i min högra
kind - tinning och ner mot halsen. Visdomstanden är på g upp,
tandköttet är svullet som jag vet inte vad och jag har ständig smärta.
Svårt att svälja pga. att det gör så jävla ont. Riktigt jobbigt. Och det slutar aldrig.
Kan inte bita ihopa för allt är helt svullet och ömt där inne.
Varför ska man få visdomständer? Bara onödigt, gaah !!!

Annars idag har jag varit i skolan, trots allt. Blev ingen lång dag eftersom
jag var ensam, skönt. Så fick gå tidigt. Blir ingen skola i morgon heller,
eller ja, skulle ju ha friluftsdag och åka skridsko, men det frestar inte för fem öre,
plus ska köra och kan inte avboka nu, då måste jag debitera och det är inte värt det!
På fredag har jag fått beviljad ledighet, men när jag kom hem så fick jag reda på att
doktorn ändrat tiden IGEN, så nu ska jag dit 9 mars i stället.
Segt att bli uppskjuten hela tiden, men what to do ?!

Nästa vecka har jag sportlov och fy fan vad skönt det ska bli. Bara koppla av och göra
vad som är nödvändigt. Städa, diska och smådona här hemma, blir en del plugg också
och umgås med en del vänner blir det kanske nått av också!

Nu har pappa nyss gjort kalops och det luktar gudomligt, så ska ta snart.
Ikväll blir det lugnt, ska till trafikskolan 11:40.
Efter det ska jag träffa mamma och färga hennes hår.
Sen ska jag träffa Samantha och promenera till
Mikis gym för att betala räkningen där!

Skriver mer i morgon, ajaj . Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0