Sen natt & snön faller ..

Varit ute och gått en lång runda på 1,5 timme.
Sara frågade om jag ville följa med, och kände, varför inte ?!
Så vi promenerade ut längs exercisfältet och vidare mot borstahusen,
svängde ner mot västervång och gick förbi exan igen.
Trevligt att komma ut en runda och prata lite.
Alltid härligt att komma ut med en vän och prata av sig :)

Nu sitter jag hemma och har precis ändrat i min blogg igen,
vet inte riktigt om jag blev helt nöjd men det får vara så nu ett tag iaf.
Svårt att komma på hur man vill ha det faktiskt :)

Var ute och körde innan, längesen sist, närmare en vecka.
Körde ut till industrierna, på parkeringen jag först började på.
Och där var fullt med snö och is undertill. Så jag körde runt där
som en galning, snurrade runt och kasa haha. Faktiskt skitkul :D
Lärde mig rätt mycket, att kasa runt där var roligt, men kommer man i
en riktig situation där man inte har så mycket marginal att röra sig på
och där är andra fordon och människor så hade man förmodligen
reagerat på ett helt annat sätt, obehagligt igentligen vad som kan hända!
Nåja, körde sen därifrån och körde ut mot häljarp, vidare mot saxtorp,
till asmundtorp och sedan hem. Kicka i 90, woho! Gick jättebra faktiskt. Roligt :)
Sara åkte med då också förresten, haha, första gången :D

I morgon ska jag tvätta upp det sista och sedan kommer kanske
Sara på besök igen, plugga lite och bara umgås. Skojjigt :)
Ska förhoppningsvis köra till plantagen också,
behöver verkligen handla nya blommor!

Nej nu ska jag dricka mitt te som pappa precis gjort och titta lite
på tv. Godnatt !


Kommentarer
Postat av: sara

Awwe* Vad fin den blev gumman! :) Mysiga färger , så man blir glad. PUSS

2009-02-21 @ 08:17:28
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0