Snart helg igen !

Varit i skolan innan, fick jobba hemma sista lektionen. Gött !
Så träffade mamma i stan och hade följe med Sara hem också.

Var hemma en stund innan mormor & morfar hämtade oss.
Längesen jag var där ute nu, får bli av oftare.
Jag hade med mig en kaka som jag själv bakat. Dem tyckte om den :)

Senare bjöd dem på kycklingvingar och ris, gott gott!
Spelade lite kort och pratade. Fick en trekantig halsduk av mormor :)
Awe min mormor.. Hade faktiskt trevligt. Så får bli snart igen.

Pappa kom vid 6 och jag körde hem, slask och mörkt, lite smådimmigt också.
Första gången jag körde i mörker och det gick bra, tar ett tag innan man blir van
för det är faktiskt stor skillnad på att köra i dagsljus och mörker!
Iaf, körde hem, mamma hypernervös i baksätet HAHAHAH.
Körde inom och hämtade Dan och sen ner i stan och lämnade av mamma.
Hon var nog glad för att stå på fast mark igen ;) Haha..
Jaou, sen körde jag hela långa vägen hem och svängde in på min gata.
Pappa körde såklart ner bilen i garaget, det ger jag mig inte in på än :)

I morgon är det fredag = prov i svenska b.. Ska läsa igenom och lite sådant,
börjar senare i morgon också, skönt. Så har bara svenskan sen slutar jag.

Nu ska jag kolla film sen ska jag läsa igenom boken och lite så.
Trevlig kväll, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0