Söndag !

Var uppe tidigt idag som sagt, var ju på tävling i morse, redan vid 9.
Var jätte trevligt och skönt att ha något att göra då & då!
Plus blir ju lite extra pengar, som ska gå till körkortet givetvis.

Efter jag varit iväg så kom jag hem och har bara varit hemma sen dess.
Tvättat två maskiner också, tvungen att få undan lite.
Ska sätta upp en ny tid i källaren, glömmer det hela tiden.

Varit med snutte idag, pratat & gosat, bara tagit det lugnt, härligt.
Tittade klart på en film som  jag började titta på igår.
Såg den för jättelängesen när jag var liten, tycker den är så fin på nått vis.
Och musiken är så fin, så blev riktigt sentimental & började gråta. Haha.
Jaja, man har sina dagar.

Dan följde mig till pappas jobb, parajett. Skulle köra hem och tog en liten
runda ut i borstahusen och sen hemåt. Gick hur bra som helst.
Sitter riktigt glasklart nu, känns skitbra !!

Nu har jag tittat lite tv, ska lägga in nero på datorn nu, ett bränn-program.
Sen bara slappa och kanske titta på en film.
Skola i morgon.  Lov nästa vecka, LÄNGTAR !

Godnatt & Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0