Tisdag !

Körde innan, gick jättebra, får massa komplimanger hela tiden :)
Har lärt mig så mycket på senaste och hon säger att jag är bra på
att ta in intryck och bedömma olika situationer. Kul kul :D
Så det går verkligen framåt. Ska köra landsväg en gång till, fast lite
krokigare och så. Sen blir det stadskörning.
Efter det har jag stora landsvägar och motorväg kvar. Inte långt kvar :D

Känner att jag verkligen kommit jättelångt om man jämför med när jag började.
Började köra i november, det är tre månader jag kommit så långt på.
Hmm, blir det körkort innan sommarn ?

Jaja, ska sätta igång med lasagne nu, smaskigt.
Sen ska jag diska det sista och plugga lite, skola i morgon
sen blir det kanske ledsagning också, hoppas hoppas !

Natti nattii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0