Torsdag..

Vaknade ovanligt sent idag, kvart över 2. Blev helt ställd när jag titta på klockan.
Men jag och bebis fick sova ut ordentligt iaf :)
Åt lite frukost och vakna till liv. Sen plocka jag lite och diska undan..
Varit ledig idag, så skönt. så nu blir nästa lediga dag inte förren på tisdag.
Segt att ha en dag i veckan att vara ledig, men men, vad ska man göra ?!
Detta är nog inte riktigt min grej, handikappomsorgen är såå mycket roligare.

Annars idag, inte hänt nått. Varit med älsk bara, körde han hem innan.
Så tog en runda på en timma ungefär. Var tvungen att kasta massa kartong o så.
Körde förbi en lastbil, när jag körde på 90 vägen mot saxtorp.
Herregud, när jag körde precis förbi kände jag hela bilen dras emot lastbilen.
Sånt sug swoosh. Skit äckligt, haha! Blåste lite också men vad fan :P

Annars, pluggat lite nu, ska sova om en stund.
Praktik i morgon, sen ska jag köra till vadensjö.
Ska på middag där för min BEBIIIIS FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG :D <3
Snuffiiiiiis ! Sen bara ta det lugnt väl :) Haha.

Jaja, Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0