....

Ringde precis läkaren, fick en tid nästa vecka.
Men hon visste ej om jag skulle få något
sömnmedel eftersom jag var så ung.

Perfekt, just vad jag behöver liksom.
Jag mår dåligt hallo ?
Och är så arg för vissa försöker "likgiltig-förklara" det.
Det är fan inte ofta jag mår dåligt, men när jag gör det.
Ska ingen komma och tala om för mig att det är ingen fara.
För när alla andra mår dåligt är det hej o hå..

Så nej, sånt gillar inte jag..
Nu mår jag dåligt och jag ska försöka lösa det på bästa sätt..
Sjuksystern jag pratade med tyckte det verkade mycket som
ångest och oro också.. Så jag har tydligen en anledning att må dåligt.
Jobbigt..

Jaja ska gå nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0