Hängig & plugg..

Mådde inte alls bra i morse när jag vaknade, kände mig slö och
hängig. Inte roligt alls.
Så skrev ett mejl till min lärare att jag inte skulle komma idag.
Gick och la mig igen och somnade om.

Vaknade av att det ringde på dörren vid halv tolv tror jag det var ?
Samantha kom intraskande glad som en mört och frågade
om jag skulle köra idag, haha, hennes lycka blev kort :P

Eftersom jag varit hemma från skolan plus att pappa har tagit
sjukledigt från jobb så blev det ingen körning, är man dålig ska
man vara hemma och ta det lugnt och inte springa runt och yra, enligt mig.
Bestämde i varje fall att hon ska med på fredag när jag ska köra.

Så vi satte igång med det vanliga, jag gjorde knäckemackor och tog kaffe
medans Samme packa upp fia med knuff.
Sedan följde många timmar av spel. Som man kan snöa in sig på det.
Hahaa skitkul :)

Klockan tickade och efter närmare 15 rundor så begav sig Samme hemåt.
Trevligt med lite oväntat besök, uppskattas alltid :)

Åt lite och inväntade snuttis som kom efter en stund.
Har precis pluggat klart inför provet i morgon. Skönt.
Så det går nog bra skulle jag tro :)

I morgon blir det tjejkväll här. Ska bli skojj. Hoppas allt går vägen :)
Ska äta tacos och bara ha en trevlig myskväll vi tjejer, blir nog bra!

Nu ska jag titta lite film med snutte och somna.
Har lite huvudvärk och känner mig lite trött, får ta en
alvedon innan jag lägger mig så blir det nog bra tills i morgon.


Älskar min snutte, han är bäst!



Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0