Helg ..

Fredag idag, varit i skolan innan, helt okej, Fick lite info ang. svenskan
och plugga lite om cirkulationen som jag ska ha prov i på måndag.
Gjort hälften av A uppg. ska göra alla utom 1 fråga på B också.
Lika bra så att man är lite förberedd.
Hade ju ett prov i går också, tror att det gick bra, hoppas på det!

Har varit ute och kört lite idag också.
Körde runt i borstahusen och starta i backar,
gick hur bra som helst. Sitter nu, inga problem.
Körde en liten runda jag inte gjort innan,
roligt med lite omväxling faktiskt.
Upp på 70 vägen förbi golfbanan vid lillolas,
och sedan ner till rundellen vid volvo och ner till
leksakshuset och sen körde pappa resten.

Känner mig allmänt deppig. Slö och ja, deppig.
Sånt som händer, om man slutar tänka så mycket
kanske det försvinner?

Dan skulle kommit vid 4 men han har inte hört av sig,
hans kompis fyller år idag så han är förmodligen där.
Trist att man alltid ska sitta och vänta på om han ska ringa
eller inte.. suck..

Fii ringde för en stund sen och frågade om jag ville komma
och spela lite fia med knuff, så funderar på om jag ska traska
dit sen när jag ätit och duschat om inte Dan hört av sig.

Ligger nu i min soffa och lyssnar på italiensk musik,
skönt att bara göra ingenting..
Ska hoppa in i duschen om en stund också tror jag.
Fryser som fasiken..
Pappa håller på med mat, så ska äta när det är klart.
Ätit en halv bulle med leverpastej i morse vid halv 11
när vi var på Maddes.. Magen kurrar lite.

Annars, ja börjat umgås lite med Sophie igen,
hon är en bra tjej och rolig att umgås med.
En sån vän man bara kan sitta en hel dag med
och inte säga ett skit. Skönt att man kan vara sig själv
utan att behöva tänka på något.
Någon man kan lita på och som jag har haft jävligt
roligt tillsammans med mååånga gånger, många skratt.
Tårar också. Känt varandra rätt länge nu..
Iaf, helt enkelt en riktigt bra vän :)

Ska ut och röka en cigg nu,
skriver kanske mer senare, förmodligen inte..

Jag & Fii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0