Helg igen..

Veckorna går så otroligt fort att man knappt hinner med,
nu är det lördag kväll och tiden bara rinner iväg.

Har fått gjort lite idag iaf, städat och diskat.
Var på Siba bredvid Center Syd och lämnade tillbaka
min stereo som efter ett tag började ticka och ha sig.
Nått fel med luckan iaf, så vi lämnade den och köpte en annan.
Den är av mycket bättre kvalite och av märket JVC, en av de bästa
för högtalare och stereo, kostade 1400:- men verkligen värt det.
En likadan som pappa har :)

Var inne på Willys också en runda och köpte lite saker,
fick också två pocketböcker av pappa, bägge verkar vara jättebra,
så ska börja läsa en av dem snart.

Körde landsvägen hem från Center Syd, gick jättebra.
Fick prova på 5:ans växel också. Har börjat gå mycket smidigare nu.
Går verkligen framåt. Känner att jag är rätt så säker på min sak nu :)

Har precis ätit, eller ja, för ett tag sen. Och tittat på Rush Hour med pappa.
Nu sitter jag i min soffa och lyssnar på radio på min supersnygga stereo.
Ska lägga mig i sängen med älsklingen nu och gosa lite.
Förmodligen titta på någon film också. Mys <3

Skriver mer i morgon. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0