Helg..

Kan ju börja med att säga att jag sovit hos Fii inatt.
Hon ringde och frågade om jag ville nanna där och titta
film o sånt mys.. Så jag tänkte varför inte ?

Höll ju på att tvätta och väntade tills sista tvätten var klar i
torktumlaren, så vid nio var Adis & Sophie utanför mig och
skulle hämta upp mig. Hade packat med mig min fina dator
och en massa filmer samt annat nödvändigt.

Satt och snacka och titta film, skratta också som fan.
Haha. Kul :)

I morse vaknade jag halv 12 och då var Fii redan vaken och
hennes mamma hade kommit hem. Så gick in på toa och
sen ut i köket och snacka lite o drack kaffe medans jag piggna till.

Efter nån timma började vi gå mot mig, Adis gick vidare när vi gick upp.
Snacka lite med pappa och käka knäckebröd..

Sen körde vi ut bakom granet och träna på att köra i backar.
Gick faktiskt jävligt bra :) Satt som knutet..
Ska träna mer på det, men det var inte så svårt som jag trodde.
Är det brant så är det självklart att man får vara snabbare med att
hitta dragläget men det löser sig :) Övning ger färdighet!

Körde sedan runt i borstahusen ett par rundor.
Gick bra som vanligt. Inga problem :)

Ska ut o köra lite mer i morgon, träna mer på backkörning och
sedan ut i borstahusen :) Känner att det mesta sitter nu,
är avslappnad och ja, det går skitbra :)

Släppte av Fii utanför Adis föräldrar sen körde vi inom
krysset, och sen vidare hem.

Vek in all tvätt, suck.. Och sen började jag & pappa plocka
ner den stationära datorn, så nu står den i hallen.
Ska bära upp den i morgon. Har nyss dammsugt också.
Så nu ska jag bara ta det lugnt..

Snuttis kommer förmodligen senare, han är hos sin syster
i Ramlösa, dem har köpt ett litet radhus där och han har inte
varit och hälsat på än. Så han hör väl av sig sen :)

Ska diska och sen titta lite tv. Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0