Lördag hela dagen :)

Idag har jag bara tagit det lugnt och Sara gav mig en länk till en sida som var jättebra,
man kunde fixa sina bilder nästan hur som helst, jättekul faktiskt.
Så jag gjorde en header och nu är jag precis klar, ändrat typsnitt på texter och ändrat
färger så nu får det vara bra :)
Funderar på om jag ska mixtra lite med min "profilbild" också, får se hur långt jag kommer :)

Sara kom hit en stund innan, så hjälpte henne lite smått med lite saker som hon inte kunde.
Satt o snacka lite, sen kom Ztinis en stund också. Trevligt, hon tyckte mitt rum blivit fint och min
dator var också fin, haha :)

Pappa körde och hämtade pizza innan, eller ja, kebabrulle. Luktar fortfarande vitlök.
Gör inget, ska inte göra något idag endå så.

Ska nog bränna en mp3skiva tror jag, får plats med megamånga låtar och då slipper
jag byta skiva hela tiden, haha :)

Vet inte om snuttis kommer ikväll, han är med Micke och Kenny så jag låter honom vara idag :)
Han måste ju få hitta på något skojjigt utan mig. Alla behöver vara med sina vänner ibland.
Så hör väl av honom senare när han kommit hem. Min snuttis ♥

Hände faktiskt ett under igår, kan nästan inte förstå det själv.
Jag och snutt la oss för att vila en stund, tände några ljus och min makapär med vatten och olja
som man sätter ett ljus under, så luktar det av oljan, vi kan kalla den "oljedoftaren" haha.
Och så satte vi igång lite lugn meditationsmusik, så jävla avslappnande.
Låg och pratade och hade det allmänt mysigt, muha.
Sen blev vi så trötta. och vi somnade, betona att vi somnade :O
Vaknade till vid halv nio, och då gick snuttis upp.
Jag somna om ( :O ) ... Vaknade till igen när han skulle komma och lägga sig.
Då var klockan halv tre. Bad honom gå och hämta ett glas dricka till mig,
sen somnade jag fanimej igen. Och vaknade inte förrens halv ett idag.
Helt underbart alltså. Har inte sovit så på fleeeeera veckor.
Har räknat ut att jag sov sammanlagt 17 timmar. Haha, WONDERFUL.
Men nu är jag rätt pigg fast huvudet känns segt. Så får väl se när jag kan somna ikväll/natt!

I morgon är det tänkt att jag & fialotta ska köra lite, hon slutar vid tre, så efter det nån gång.
Skojjsigt! Funderar på om jag ska gå in och köpa körbiljetter på måndag eller om jag ska vänta
tills på tisdag, ska ju endå på teorilektion då.

Oooh just det, var med pappa och snuttis på Center Syd igår, hittade absolut ingenting,
inte ens skor var jag intresserad av! ( Något fel ) Så iaf gick vi in på Siba.
Och jag köpe en skitsöt stereo, älskar den :D
Stereon :)  Stereon :)  Fjärrkontrollen :D  Stereon :)

Nu tänkte jag titta lite på tv, men först ska jag ut och röka en cigg :)
Trevlig kväll gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0