Måndag !

Vaknade för en stund sen, har precis brett mig några knäckebröd
samt tagit en kopp kaffe. Gott..

Blev inte någon doktor idag inte.. En sjuksköterska ringde i morse och
sa att han inte var där eller något, var trött så lyssna väl inte ordentligt
plus att hon bröt på finska. Iaf, dem skulle ringa eller skicka brev med
ny tid, får hoppas det blir snart..

Jaou jaou, ska hoppa in i duschen så fort jag är klar med mina knäcke,
ska vara på körskolan 13:30. Skojjigt!

Därefter ska jag träffa mamma och ta en fika eller något, ett tag sen vi sågs,
så ska bli roligt :)

Vid 16:40 ska jag möta Sophie utanför Rullians, gå på teori.
Faktiskt roligt. Ska packa böckerna när jag duschat.

Nu måste jag äta upp. Duschen kallar.. Skriver mer sen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0