Måndag eftermiddag...

Jaou, ska fixa till mig så smått och sen traska ner till stan för att träffa Madde & Ztinis,
vi ska ta en fika på Madde's.. Gött.. På hemvägen ska jag lägga mig i ett solarium och
bara koppla av.. Det känns som om det är bara då jag kan riktigt släppa allt.
Sist somnade jag, otroligt.. Sen är det så jävla gutt att ligga och steka sig lite i värmen.

Ska åka och handla med Pappa också, Kvantum såklart.
Vårt stammisställe :) Mycket bättre reda än City Gross enligt mig :)

Ska städa ut julsakerna och dammsuga och allt vad det innebär.
Tar nog inte så lång tid, diska ska jag också göra.

Och sen om det finns tid tänkte jag tömma den stationära datorn på saker jag ska ha,
och kasta resten. Inte lönt att den bara står där till ingen nytta och samlar damm.
Så ska ha min bärbara där, och koppla in mina FETEHÖGTALARE :D
Kommer givetvis flytta runt den endå men nu har den sin egen lilla plats.
Den har varit lite vilse och legat lite överallt, men nu, nu jävlar har den ett place, min dator ♥

Kanske ska köra lite idag också. Innan vi kör till Kvantum, får se om jag pallar.
Ska ringa läkaren i morgon bitti, ska fixa fram nummer o så ikväll.
Mår faktiskt riktigt dåligt när jag knappt får någon sömn. Inte bra, inte bra.
Hoppas jag mår bättre om jag får någon hjälp. Är helt slut ärligt talat !

Idag ska jag träffa Snuttis, inte träffat honom på två dagar nu eftersom han varit
med sina vänner. Men idag ska vi ses, Och han ska nanna här. Min Dan ♥

Nej nu ska jag fixa o dona, skriver mer ikväll. Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0