Nyårsdagen !

Dagen igår var jätte trevlig, umgicks med mina vänner och
min älskling! Hade konstigt nog ingen lust att dricka så blev
bara några cider. Men man behöver inte alltid dricka för att ha kul.

När klockan var tio i tolv, traska vi alla ner till torget, det var rätt
så galet där. Vissa la bara raketerna på marken så dom flög in i
folkmassorna och sprängdes där. Helt livsfarligt, usch tycker inte om
raketer, eller jo, om jag är långt ifrån och tittar.
Dan var lite seg för när det kom flygande mot oss och vi alla sprang så
var det precis som att han inte kopplade så han stog kvar, så jag fick skutta
tillbaka och dra med honom, hahah. awe snuffi. Mitt hjärta :D

När vi varit i stan så gick jag och älsk hem, orkade inte sitta kvar när jag endå
inte var festsugen. Så vi kom hem och åt lite av maten som pappa gjort, svingott.
Sen gick vi o la oss. Fick nog några foto med mobilen, och nån film :)

Idag ska vi äta något som jag älskar :D Varmrökt lax med potatis och en speciell
sås som vi fått receptet av farmor, så vi ska äta det sen. SMASKENS!

Funderade på om vi skulle köra idag, men drack igår ju, så är nog inte så bra.
Man ska alltid vänta längre även om man känner sig "normal".
Tycker sånt är väldigt viktigt. Man vet ju aldrig vad som kan hända.
Så blir nog lite i morgon :)

Ville bara skriva till alla mina vänner, snutte och mina föräldrar att jag älskar
er så mycket och detta året ska det bli ändring på mycket, man måste ta vara
på det man har, och dem man bryr sig om. Puss på er ♥

Nu ska jag nog ta något att äta, vaknade för en stund sen.
Skriver kanske mer ikväll. Hej Svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0