Onsdag!

Var i skolan innan,
tog pulsen och blodtryck, haha gick väl sådär med pulsen.
Hitta den inte på Sara, är hon en vampyr tro ?! :P

Efter skolan så trallade jag hem och la mig på soffan.
Riktigt trött, och är det fortfarande.

Var och körde med pappa nyss. Körde en annan runda idag.
Ut mot härslöv, tullstorp och vadensjö, körde två varv runt där.
Gick jättebra, inga problem alls. Eftersom jag håller hastighetsgränsen
nåttsånär så kör nästan alla om mig hahah. Kände mig som en snigel.
Men bättre att ta det lugnt om man inte är van :) Gick iaf hur bra som helst!

Nu äter jag en vetebulle och dricker ett halvt glas coca cola för att piggna till lite.
Ska gå om tio minuter ungefär. Ska äta upp sen gå på toa sen traska iväg.

Bokat tid för att bygga på mina naglar förresten, på Ida's.
400 kr för naturella. Så får se hur det blir, ska dit i morgon halv 3 :)

När jag kommit hem sen ska jag vara med älsklingen. Min snuffiii <3

Nu ska jag äta upp sen göra mig klar. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0