Solen skiner :)

Ja solen skiner och man blir lite glad i hela kroppen,
känns skönt när det varit så trist väder nu ett tag.

Vaknade av att mobilen ringde, det var Omsorgsboendet här på
min gata, de frågade om jag ville följa med som ledsagare, så det
är vad som är på listan idag, känns väldigt kul att dom ringer
mig först av alla, och det är en fot in + pengar :)

Skulle egentligen tvättat idag 4 - 20, men eftersom de ringde
så bestämde jag mig för att skjuta upp tvätten, och ta det till helgen
eller någon annan dag snart. Onödigt att skippa jobbet bara för tvätt :)

Annars idag så ska jag bara ta det lugnt innan jag ska gå.
Ska traska ner till tvättstugan och sätta upp en ny tid tänkte jag.
Städa gjorde jag igår så det slipper jag iaf idag.
Disken ska jag ta itu med, annars bara slappa :)

Ska väl träffa snuttis ikväll när jag kommer tillbaka.
Avrundar här. Skriver kanske mer ikväll! Tudels..



Uppdatering!

Sitter här nu, redo för att traska iväg. Ska inte gå förren tjugo över
så har en stund kvar :)

Pratade med Samantha och tydligen hade vi bestämt att vi alla
tjejer skulle fika, utan att jag visste om det (?!) Haha.
Så när jag slutar vid 7 ska jag ringa Ztinis och sen träffa henne
samt Madde och Samantha, ska fika, var vet jag inte.
Ska bli skojj att träffas alla brudar o prata lite.
Längesen alla var samlade och så. Får väl se hur det blir.

Efter det tänkte jag slänga mig i solariumet en stund,
någon som är intresserad av att sola? Hör av er :)

Sen blir det hem och göra mat, kycklingfile med ris och currysås :)
Smaskiiiiigt!

Nej nu ska jag fixa frillan. Ha de haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0