Söndag..

Jaou, idag har det inte hänt så mycket, var och körde innan med pappa och Sophie.
Gick jättebra. Pappa ville jag skulle fortsätta köra till häljarp men jag ville inte, haha.
Kanske nästa gång :)

Kom hem och sen var Sophie här lite, gick sen efter ett väldigt tråkigt samtal,
hoppas allt löser sig, tänker på er vännen!

Annars har jag bara varit hemma, jag och pappa har ätit lax med kokt potatis och pepparrotssås.
Skit gott, älskar det! Och så tittade vi på den fjärde Harry Potter filmen,
har redan kollat på dem andra, och nu har vi bara en kvar. Funderar på om jag ska starta
den också, får se vad jag är sugen på..

Har inte träffat snutt idag, inte igår heller, eftersom han var med sina vänner.
Och nu är han hos Madde med hela gänget. Och nu är det för sent att träffas.

I morgon är det skola igen, rätt trist. Men man får väl stå ut..
Ska nog träffa Madde och ta en fika i morgon också, pratade med henne innan
efter jag pratat med Dan. Tänkte sola i morgon också. Hade varit skönt..

Annars är det väl inte mycket mer jag har att skriva just nu..
Så jag säger Godnatt & Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0