Söndag i all ära..

Men jag önskar faktiskt att det var fredag idag,
om man kunde dragit tillbaka tiden, bara för att
få lite mer lugn och ro. Hade suttit perfekt!

I helgen har det i inte hänt så värst mycket.
I fredags var jag hos Sophie lite och spelade
fia med knuff :) Igår körde vi lite sen var jag bara
hemma och titta på filmer eftersom jag kände mig
febrig och hade ont i halsen och svårt att svälja. Usch..

Idag däremot känner jag mig betydligt bättre. Halsen är inte
lika tjock som den var igår, och inte lika slemmig heller :)
Och känner mig inte lika slö som igår. Mot förbättring :)

Samantha kommer om ett tag, hon ville följa med när jag ska köra.
Sophie jobbar så det blir inget körande för henne.

Annars idag ska jag vänta på att Dan kommer hem från hbg,
sen träffas förmodligen. Plugga ska jag också göra.
Prov i morgon, går säkert bra :)

Ska ut o röka nu sen hoppa in i duschen! Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0