Söndag kväll..

Idag vaknade jag av att snuttis ringde, och helt plötsligt var han här,
måste ha varit jag som somnade men det var en trevlig överaskning :)

Gick upp och så åt vi lite frukost och småpratade..
Tog en cigg och sen hoppa jag in i duschen,
Fii kom och satt här tills jag blev klar.

Sen körde vi ut bakom granet. Sophie körde i backar och när det
var min tur, så hittade vi inte Fii's telefon, så vi fick köra tillbaka där vi
bytade plats och där låg den kvar, silken tur :) Precis vid exan..

Jaja, sen körde jag ner till borstahusen och körde runt,
körde ner till lillolas och bytade. Sen körde vi och lämnade
Fii och sen mot kvantum..

När vi kom hem så började vi göra gryta, riktigt god blev den, jummie!
Blev proppmätt också, väldigt lyckad.

Nu sitter jag i mitt rum vid mitt lilla datorbord, pappa skulle till jobb snabbt,
det var nått nytt som kommit in.. Så han kommer väl senare.
Snuttis kommer inte idag, pratade med han för en stund sen.
Och det är så ruskigt kallt och det regnar som aldrig förr,
så förstår att han inte vill ge sig ut i detta oväder, min älskling ♥

Fast att jag har studiedag så blir det till att gå upp tidigt,
ska vara hos doktorn 8:45. Segt men ska bli skönt att komma
dit och prata lite och se om jag kan få nån hjälp, skulle verkligen behövas.

När vi varit hos doktorn blir det nog några rundor i borstahusen,
det går jättebra, och allt sitter som knutet nu. Inga problem.
Alla gör misstag men man är ju inte mer än människa.
Backar klarade jag också utan problem. Härligt, go Cece :)

Ska ut och se om där är nått på tv, skriver mer i morgon. Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0