Tisdag..

Jaou, skulle egentligen gått på teorilektionen på Rullians med Sophie,
men självklart glömde vi böckerna så vi bestämde att vi ska gå dit på
måndag i stället.

Det blev ingen solning heller, när jag kom dit såg jag att där var fullt
i alla solarium och där var folk som väntade, så jag solar i morgon
i stället. Orkade inte stå och vänta i en evighet.

I stället traskade jag hem, pappa hade redan satt in potatisarna i
ugnen så det var bara till att vänta på att dem blev klara :)
Blev röra över sen igår så tog det, och skar lite tomat till, jättegott!

Efter det så gick jag som planerat till Sara, bara tagit det lugnt och
spelat spel som drev oss halvt till vansinne, haha.
Trevligt att umgås lite, var ett tag sen. Och vi hade faktiskt kul :)
Pratade lite och hade det allmänt mysigt. Alltid lika trevligt.

Sen kom Ztina en sväng också, hon skrev så vi bad henne komma
upp i stället. Satt och snacka om allt möjligt :)

I morgon ska jag till skolan så ska lägga mig så fort jag skrivit klart!
Ska försöka att inte tänka så mycket utan bara slappna av,
lättare sagt än gjort.. Ska ringa läkaren i morgon innan skolan,
måste få något gjort åt detta nu, orkar snart inte en dag till..
När jag väl lagt mig, så försöker jag slappna av, inte tänka på något.
Sen blir jag mer och mer orolig för att jag inte somnar, ligger och tänker
på att jag inte somnar, vänder och vrider mig i timmar.
Får ångest för jag inte somnar, tittar på klockan.
Blundar, men endå är jag klarvaken inuti, fast jag egentligen är helt slut.
Ju mer jag försöker somna, desto värre blir det. ÅNGEST, ORO, PANIK!
Jaja, klarar inte mer, måste ringa i morgon, därmed basta!!!

Efter skolan i morgon tänkte jag snabbt kila inom Rullians och beställa
en körlektion, skulle gjort det idag, men glömde av det.
Sömnbristen som ställer till kan jag tänka mig.

Ska vara ledsagare i morgon också, alltid lika trevligt.
Mellan 16:30 - 18:30 så är jag iväg. Skojj !

När jag kommit tillbaka och skrivit på mina papper så ska jag
bara hem, och ta det lugnt och bara vara.
Måste dra över med dammsugaren också, eftersom jag inte hann
med det idag. Torkat av och diskat gjorde jag innan.
Så bara dammsugningen som återstår, ska bära upp lite saker
på vinden också, lite julgrejs samt min stationära dator,
så jag blir av med den.

Snuttis kommer när han varit hos sin syster och fixat lite med papper.
Ska bli skojj, inte umgåtts ordentligt på ett tag nu.
Så ska bli skönt att bara vara!
Tänkte tända lite levande ljus och sätta på min "oljeljussak" och
starta lite lugn musik och bara prata och mysa. Längtar!
Han är mitt ljus i mörkret, älskar dig så mycket ♥

Ska också ta och träffa mamma någon dag, kanske en fika eller något
annat mysigt. Var ett tag sen nu. Saknar henne faktiskt!
Ska nog ta och ringa henne i morgon och bestämma en dag, mamma ♥

Pappa och jag har fått mycket bättre kontakt än vi haft innan tycker jag,
vi hittar på mer saker och hjälps åt och har faktiskt riktigt trevligt ihop :)
Glad för det, min pappa är bäst ♥

Sitter här nu och tittar mig omkring, och jag är fantastiskt nöjd med mitt rum
så som det har blivit nu. Är så fint och så himla mysigt, riktigt mysigt!
Ser så ombonat och hemtrevligt ut, mitt rum är finast av alla jag känner enligt mig.
Har precis allt jag behöver i mitt rum, eller ja, nästan iaf.
Fullkomligt älskar det, min fristad. LOVE IT !

Känns tomt efter min Puff, saknar honom faktiskt.
Han var min lille sötnöt, men jag kommer alltid ha honom hos mig.
I mitt hjärta, jag älskar dig!

Nej nu rundar jag av. Blev en lång blogg idag.
Har en riktig huvudvärk. Jobbigt som attans..
Är lite varm i pannan också,
och inga cigg har jag heller, kramp..

Jag ska kämpa med John Blund nu,
Godnatt & Sov gott allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0