Tisdag hela dagen !

Slog precis upp de blå, ruskigt trött.
Tror jag har fått nån slags sömnsvårigheter eftersom jag inte kan
somna nuförtiden förren 5-6, det blir bara värre och värre.
Kvittar vad jag gör så kan jag inte somna. Riktigt jobbigt!

Ska ta och göra lite te och en knäckemacka sen ska jag gå och möta mamma,
vi ska gå och sola eftersom det inte blev något igår.

Köpte kinamat igår och bjöd på Dan och pappa,
köpte också lite snacks men Dan gick sen så jag åt lite själv och nu är
här över en massa..

När jag och mamma varit och solat ska jag följa med henne upp ett tag,
sen ska jag hem igen för att städa. Blev inget igår.
Chockerande så var jag trött igår så jag kunde faktiskt vila från 7-halv10.
Mindre bra var att jag la mig vid 5 och somnade inte förren efter 6. Blir galen.
Känner mig som en zombie varje dag. Måste fixa det på nått vis.

Skolan börjar på torsdag, undra hur det kommer gå?!
Jaja.. Nu ska jag äta sen traska iväg.
Skriver kanske mer sen. Hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0