Tisdag ..

Har varit på arbetsintervju idag ang. sommarjobb.
Verkar mycket lovande och vi ska hålla kontakt.
Tror att det går an eftersom hon bad mig att inte söka något
annat för hon behövde vikarier. Så nu är det bara till att hoppas :)

Ska till skolan i morgon, rätt så lång dag, går ända till tjugo i 3.
Rätt så segt men får väl gå. Tänkte gå in på ByMe och beställa tid
för naglar. Älskar naglar så är rädd för att jag inte kan hålla mig :)
Har räknat lite på budgeten så det blir nog bra!

Ska vara ledsagare i morgon också, alltid lika roligt.
Var inte där förra veckan så ska bli skojjigt :)

Annars hände inte så mycket. Ska bara ta det lugnt.
Och plugga lite i morgon. Prov på torsdag igen, en jäkla massa prov
hela tiden tycker jag. Hade prov i torsdags också, blev godkänd på alla tre delarna :)
Det jag gjorde i måndags har jag inte fått reda på än, men får jag nog i morgon.
Hoppas på det bästa :)

Sen ska jag väl va med snuttis också, mammas älskling!

Nu ska jag lulla runt här lite sen försöka sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHHA MAMMAS ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!! DU ÄR KNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄPP :D HAHAHAHHA

2009-01-27 @ 23:56:46
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha ja vadå han är ju min älskling :D

2009-01-28 @ 16:09:03
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0