Torsdag!

Dagen i sig har varit lugn, precis som jag ville ha det..
Masa mig upp i morse efter 3 timmars sömn,
man kan tro att det är helt omöjligt, men eftersom jag bara
sover så lite så hinner jag aldrig komma till det "djupa" stadiet.
Så har varit trött i skolan och hemma.

Efter skolan, som jag tänkt på att det är inte så dumt
att det endast är jag som har "mitt" scheema, nu behöver jag bara
tänka på mig och vad jag ska göra.. Så det är ju positivt iaf.

Iaf, när jag var på väg hem så träffade jag Ztina, hon följde med upp
och vi satt och snacka om allt möjligt. Sen spela vi lite fia med knuff :)
Hon gick väl vid tjugo i tre.

Efter det blev jag lite slö, så la mig på soffan och efter en stund gick jag
in och la mig på sängen och somnade. Skit skönt.
Vaknade vid halv 8 av att älsklingen ringde.
Så gick upp då och gjorde kålisar, nyss ätit..

Så nu börjar jag bli lite seg igen, pappa köpte ett te på hälsokostaffären
som heter "Bedtime" och det ska tydligen vara bra. Fick råd om johannesört,
men snubben i affären sa att detta skulle vara mycket bättre..

Så tevattnet är varmt och ska strax ut och fixa med det. Sen tänder jag ett ljus
här i mitt rum på bordet som slocknar av sig själv, samt lugn musik.
Så ska jag se om jag kan somna. Hoppas, hoppas..

I morgon ska jag till skolan och 10:20 ska jag vara på körskolan,
så ska gå lite tidigare från lektionen, gör nog inget. är endå själv så :)
Mentorstiden hinner jag inte med, lika bra. Händer endå aldrig nått där.

Sen ska jag hem, möta snuttis. Sophie kommer vid 2 och då ska vi
ut och köra. Sen när jag kommer tillbaka ska jag bara mysa med snutt och
ta det lugnt.
Ska tvätta också, 16 - 21. Så ska försöka hinna med så mycket som möjligt.
Ska dammsuga också i morgon. Dammade igår så får val ta det.
Ska bära upp en kartong och julsakerna på vinden också..
Blir väl en del..

Nej nu väntar teét..
Goodnight, sleep tight.
Dont let the bad bugs bite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0