Trött ..

Dagen igår blev inte riktigt som jag skrev, träffade Sophie och
följde med henne till Adis föräldrar som är i småland.
Hon ville att jag skulle stanna och äta där och så blev det.
Kyckling, potatisgratäng med vitlöksbröd.
Och mandelmusslor med grädde och sylt till efterrätt, gott :)

Kom väl hem vid kvart i tolv nått och sen satt jag vid datorn lite
sen började jag läsa min bok, tvåan som jag hade lite kvar på.
När jag läst den var jag så fast att jag var tvungen att fortsätta läsa,
och så höllt det på, till halv åtta på morgonen, då kände jag att
tiden hade bara runnit iväg och det var dags att stänga de blå.

Vaknade nu för en kvart sen ungefär, blivit bjudna på middag hos
farmor vid halv 6. sen blir det bara hem och mys med snuttis.

Sophie kommer om en halvtimma, vi ska ut och köra lite innan det bär
av hem för att duscha sen gå. Var längesen vi körde sist, ska ta det oftare
nu. Så att vi blir riktigt säkra.

Annars är det väl inget nytt på fronten, skriver kanske mer sedan.
Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, pallade inte fixa mig :D Gjorde inget speciellt ändå haha :D

2009-01-05 @ 13:18:31
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0