Tröttsam dag!

Vaknade i morse, riktigt trött som vanligt.
Traskade till skolan och nu är jag hemma igen.
Hade bara två lektioner idag, så det var ju skönt iaf.
Solade innan jag gick hem, och det är snart dags att
hoppa in i duschen för sedan blir det Center Syd!

Har bestämt mig för att jag ska ringa nästa vecka till läkaren,
det går inte att fortsätta såhär mer, måste få ordning nu.
Ska ringa och boka tid hos en hudläkare också, så jag
kan få bukt med finnarna..

Fy vad trött jag är. Hoppas jag kan börja sova ordentligt snart,
ingenting funkar, om man inte får sin sömn.
Det har jag blivit varse om nu.
Man är helt off, glömmer saker, är klantig och kan inte
koncentrera sig.. Riktigt jobbigt!!

Ska på en teorilektion på tisdag också, mycket viktigt
att man är på samma nivå med körning och teori :)
Så ska faktiskt bli kul, ska gå dit med Sophie och det går säkert bra.

Jaja, nu ska jag försöka lägga mig och vila en kvart innan
jag hoppar in i duschen. Skriver kanske mer sen. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0