Zombie ..

Vaknade i morse och hoppa in i duschen,
Fönade sen håret och väckte snutte,
promenerade till mamma och vi började packa,
sen släpade vi med oss allt till den nya lägenheten,
efter det traska vi ner till city gross, upp om och lämna det,
sen gick vi till videomix och mötte Dan utanför,
gick till China Palace och beställde mat, sen
traska vi hemåt, åt och lite sådant,
sen gick dan. Så nu sitter jag här själv.

La mig för att vila lite vid sju ungefär, och vaknade precis av att
telefonen ringde, så nu är jag helt slö i huvudet
och känner mig som en zombie,
därav min rubrik. Jaja..

Ska sola i morgon med mamma, så ska ringa henne när jag vaknat!
Sen ska jag gå till Atelje Bern och se om dem har öppet,
efter det ska jag hem och städa och dona lite, så en lugn dag i princip!

Nu ska jag nog sätta igång en film och ta det lugnt i min ensamhet :)
Skönt det också.

Rundar av här och skriver mer i morgon.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0