Fredag :)

Fredag idag, ska till Sara en stund och umgås.
Dem ska dricka lite och sådant, så stannar nog inte så länge.
Ska nog inte med ner till stan sen när dem går ner.

Ska träffa snuttis sen såvida jag får tag i han och hans mobil
inte dött igen.. Så blir väl bara mys isåfall :)

Igår var jag nere med pappa på karnevalen. Gick runt och tittade,
jag köpte en italiensk pizza och sedan skulle papap gå hemåt
för han skulle jobba inatt : /

Mötte sen upp Sara och Jennica och skulle kolla på Gunilla
som sjöng i kyrkan o sommarkören :)
Såg också en gammal vän som sjöng solo, jätteduktig var hon :)
Tralla sen vidare mot Slottscafét och titta på Katzenjammers.
Digga lite där nere sen gick vi uppåt igen.

Mötte sen snuttis och tittade på Timbuktu,
var ju gung där kan man säga. Jättemycket folk och
alla på topp. Var jätteroligt :)

Sen hem och mös lite innan vi somna <3

Idag har jag bara varit hemma, hör nu hur det börjar regna igen.
Tråkigt nu när det är karneval men hade inga planer på att gå
ner idag endå så :)

Eventuellt kolla på Karnevalståget i morgon beroende på väder och sådant.
Annars ska jag nog ner och kolla på Svenska Akademien och efteråt
kommer Timbuktu igen..

Hade kameran med mig igår men smart som jag är hade jag glömt att
ladda batterierna så när jag starta den blinka den rött direkt :(
Har inte lagt den på laddning idag heller så blir ingen kamera med idag heller..
Fick med något men lägger in det sen när den är laddad :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen tralla bort till Sara tror jag.
Ha en trevlig kväll :) Toooodels!

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Hej gumman! Härligt att du fick lite karneval och var med ändå! Fast jag förstår att det kanske inte är så kul att gå ut med en massa berusade människor när man själv är nykter!

Snälla skriv din mailadress så skickar jag lösen till dig sen! Ska vänta några dagar bara innan jag sätter lösen! Blir nog typ i slutet av veckan!

Kram på Er!

2009-07-12 @ 22:16:31
URL: http://piasparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0